onsdag 2. oktober 2013

personlig innlegg 2

Kråkebolla har blitt 6mnd :)
og det er 6uker siden sist operasjon på meg..
jeg skrev jo på personlig innlegg 1 at jeg plutselig var fin igjen..
det var en litt forhastet konklusjon..
det var noen smerter som ikke ble borte og jeg måtte vente nesten 3mnd på operasjon..
på operasjonsbordet fikk de fikset 2 av 3 ting og den 3. tingen ble ihverfall bedre..
men jeg må nå avvente og se...
kanskje kanskje ikke blir det en operasjon til..
men i allefall..
det har vært veldig stille fra meg og det vil det nok fortsatt bli i perioder!!
jeg har det bra, takk for omtanken :)
men det tar mye krefter å ha vondt i perioder og de kreftene jeg har blir fordelt på min lille familie :) og er det noen krefter igjen, ja da er det hobby-tid for mor :D

Ingen kommentarer: