lørdag 2. juli 2011

stue 10,2

Irja gjør ting hun ikke kan..sang jeg..mens jeg svingte spray-boksen..da kikka typen undrende ut :) for jeg kan jo å lakke!!

jeg har gjort mye galskap her hjemme og jeg vil tippe jeg er den eneste som mener dette er det værste jeg har gjort!!! tenkte på hva jeg skulle gjøre med hylla under drivveden og det slo det meg at hvorfor ikke bruke hylla til det den faktisk er til...bilde..mormors og morfars bryllupsbilde mer eksakt, som var dems..














så jeg lakket en annen lik men mindre ramme, skjærte av pappen og håpet på at dette funka!! men jeg har vel aldri hatt så nærver når jeg har gjort noe prosjekter før, mye i frykt for å ødelegge et uerstattelig 62år gammelt orginalbilde..
så jeg sang nervøst: irja gjør ting hun ikke kan, irja gjør ting hun ikke kan :D

Ingen kommentarer: