onsdag 25. mai 2011

unnskyld!

unnskyld til dere jeg traff i går..
13 er en knall butikk og vi hadde det så koselig, utrolig artig å treffe andre kreative sjeler!! men...jeg har vært matforgiftet siden i går og ligger egentlig rett ut..jeg har prøvd å svare et par, men blir hivd rett ut og har ikke ork til å prøve mer akkurat nå!! jeg kommer tilbake til dere og blir et lite innlegg og denne fantastiske butikken..dere andre kan nok finne noe om dette på http://www.13tretten.no/...
jeg er ikke utakknemlig....jeg er syk ;)
torsdag 26: bedre nå...men hva er galt med bloggen?? blir bare hivi ut...kipern!!

6 kommentarer:

Loppedilla sa...

og du e tilgitt:)

sliter veldig med bloggen æ åsså i går og idag!!!

Sees nok mer på nett! nå skal æ kikke litt inne hos dæ :)
glede mæ til pallsofan:)))

Unknown sa...

Uffamegen med matforgiftning da :o(

Var skikkelig kjekt å treffes ja :o)

Hadde problemer med blogger i går eg og. Hvis du fremdeles har problemer så kikk innom meg og dagen innlegg. Kanskje det hjelpe?

Irja sa...

loppedilla:takk :D og takk for sist!! håper det blir flere treff..men at jeg da får vært lenger og ikke er like blek rundt nebbet :p
har problemer med nett i dag og..kipe greier!!
likte du pallesofaen??
namaste: takk du er en engel!!!

Unknown sa...

Eeeeh, det var ikkje nåke eg fant ut på egenhånd... ;o)
Såg det hos andre :o)

Synd du ikkje fekk vært med lenger, men plutselig byr sjansen seg igjen vettu :o)
Og nå vett du jo at det ikkje e så skummelt :o)

Sjuke unger e aldri kjekt...
Håpe formen snart e bra i heile heimen :o)

Irja sa...

takk for at du delte det med meg da :)holdt på å bli sånn passe gal!! satser på at vi er helt fine i morgen :) og håper det snart blir en neste gang!!

Unknown sa...

Utruligt frustrerande når sånt ikkje funke ja.

Heldigvis e det som oftast nåken som finne ut av det, hihi :o)

...her inne i bloggeverdenen jaffal. Ein fordel med å følge med på mange blogger. Ulempen e jo at det e så maaange ittekvart som eg gjerne vil følge med på...

E ellers generelt frustrerande lite bevandra i dataverdenen :o)