fredag 7. oktober 2011

nib utfordring- på tapeten

Nå hadde jeg flaks :D
på tirsdag kom en gave fra storeys..jeg har sittet i timer og kikket opp og ned
på sidene dems siden min fetter tipset meg om denne tapeten, samtidig tipset
han dem om meg og min blogg og de bestemte seg for å bare gi meg en rull
med denne griiise tøffe drivvedtapeten...så da har vi jobbet som gale her :)

Jeg har jo glassfiber tapet og med en rull tapet bestemte jeg meg for sengegavle...

og skrivebord som ble laget i helga...

fiiin!!?? og nå leter jeg etter en gammel værbitt krakk :) og....

komode!! :D pusset opp komode nr to og speilet for å passe på soverommet :)

så dette var mitt bidrag til "på tapeten" og siden jeg er en reser på decoupage
og aldrig har eid en rull med tapet før, så blir det med soverommet vårt og et
mer detaljert innlegg om selve opppussingen kommer snart!!

11 kommentarer:

En støvel og en sko sa...

Kjempekult! Skulle ønske jeg hadde en vegg til overs til en slik tapet, men her er det for det meste panelvegger.
Ha en fin kveld.
Klem

Knutepunktet sa...

Super stilig!!!!

Anonym sa...

SJIT-KULT!!!

Det ble superlekkert! Heldige deg!

fru. Lærum sa...

Helt fantastisk!!!
vil også ha....hvor får man tak i den?

klem tone

I Det Lille Grå Huset sa...

Det var skikkelig STILIG!!!!!!
Tipper dere sover godt på det lekre soverommet =)
God helg!

Reser sa...

Tapeten kan kjøpes på de fleste Malia og Maxbo butikker. Hilsen "Fetter'n"

Bird sa...

den ser jo akkurat ut som treverk jo!!:) Kjempestilig!!

Mor Inger`s hus sa...

Dette ble kjempefint. Super tapet. Får nok en tur på Maxbo og se om jeg finner meg en rull.
Forøvrig fin blogg du har.
Klem fra Inger

Lene sa...

ååh.. Så vakker tapet da! Syns det nesten ser "ekte" ut. Kjempefin :)
Har en tapetrull liggende og vente på meg.. Men har liksom ikke helt turt å gjøre noe enda.. Tenk om jeg ikke får det til?! :) Hehe. Menne...Tror jeg skal bruke tapetrullen snart. :)

Ha en fin helg :)

Nina B sa...

Så kult du har det. Og den taperen var jammen grisfin:-))

Irja sa...

tusen takk nina b..jeg kommer ikke inn på noen blogg på deg så får ikke takket...