onsdag 5. oktober 2011

soverom 4

 
har ikke blogget så mye, men jeg har gjort nok :) du skjønner, komoden er jo lik som den andre så det var ikke så veldig gøy å blogge om...og denne speilen var ikke så lett å male som man skulle tro...etter 4 strøk fant jeg ut at speilen ikke gikk kant i kant med boksen...så da måtte det males mer...boksen er i hardplast, jeg pusset, grunnet med grunding til ikke sugende underlag og malte 3 strøk med  oljemaling.. ble ikke værst om jeg skal si det selv!!! en 40-50år gammel speile ble som ny...til slutt :)
også fikk du kanskje med at jeg digget storeys tapeter..det var fettern min som tipset meg og jeg ble helt målbundet...de likte vist mine påfunn også for de fant ut at de skulle sende meg en rull tapet :D er det mulig for flaks :) min første blogg-gave og akkurat det jeg trengte for å delta på nib utfordringen denne mnd, så her ståes det på :) :) :)

Ingen kommentarer: