lørdag 8. oktober 2011

soverom 4,1

 

 

 litt mer utfyllende om min nyfunnet evne til å tapetsere :)
når jeg var så heldig å få en rull tapet fra STOREYS så måtte jeg jo finne ut hvordan man faktisk gjorde det...typen sa det var lett...men senere fant jeg ut at han hadde jo ikke gjort det før!!?? gutter!!?? men han hadde sett noen gjøre det!!?? jaja, det viser seg at denne tapeten kaldt fiber-tapet, er utrolig fin og holde på med!! passe stiv, passe tykk og veeeldig enkel å legge kant i kant...man kan faktisk ikke se skjøten!! men kjekt å være 4hender altså!! jeg er ihvertfall helfrelst og STOREYS (som kan kjøpes på malia og maxbo) kan få sende meg en rull med tapet nårsom helst :) :) :)










appropo..fetter sendte en melding iste, han har noen ruller til overs med forskjellig tapeter og kommer med dem i morgen :) da blir det litt til detaljer på soverommet, men det meste tror jeg blir spart til jeg har et helt hus og boltre meg i :D

2 kommentarer:

Sandra sa...

Jeg må bare si at dette e noe av det stiligste jeg har sett på lenge :)
Navnet på tapeten er notert og Maxbo kan vente seg en handleglad kunde i nermeste fremtid ;)
Tusen takk for supert tips :)

Vet du hva tapeten koster forresten, og ser den like ekte ut i vikeligheten?


Sandra - http://lovethebeautifulthings.blogspot.com/

Irja sa...

så kult :) det var samme reaksjonen jeg hadde når jeg så den :D
jeg aner ikke prisen, de står ikke på http://www.storeys.no/nor/Trender/Nyheter?gallery=17172
.. men jeg kan fortelle at den ser veeldig ekte ut!! far min var innom i går og han måtte bort å ta på den før han skjønte den var fake :)