tirsdag 8. januar 2013

nib utfordring- må, bør, vil.

når vi pusser opp nytt hus blir det mye må, bør, vil!!
vi holder på med rom for rom og alt gjøres på et lite budsjett.
nå får jeg ikke lastet opp nye bilder her om dagen,
men fant ut at kjøkkenet som jeg alt hadde bilder av var et gyldent eksempel på dette!!
vi beholder mye og samtidig setter vårt preg på huset :)


bellegget på gulvet ble malt i fabrikk, gran-planker ble beiset i drivved og veggene malt i hvit oljemaling :)
 
litt er forrandret siden disse bildene er tatt...vi har bodd det inn :)
men siden enten jeg eller blogspot har et problem om dagen
håper jeg dere koser dere med gjennsynet av bildene fra i høst!!


8 kommentarer:

Inspirasjon fra Elin sa...

Det er jo hyggelig å kunne se at man klarer å pusse opp for litt mindre penger. Økonomi er viktig, men jeg ser det i planlegging av vår oppussing som snart skal finne sted, at det kommer sikkert til å bli dyrere enn vi har sett for oss. Rom for Rom tror jeg er en svært viktig og helt avgjørende måte å jobbe på for at man ikke skal oppleve at oppussingen blir mislykket.
Har sagt det før, men sier det igjen.. utrolig kult kjøkken dere har fått

NydeligFlott - Julie sa...

Så stilig og kreativ innredning!
Lykke til i utfordringen!
Ønsker deg en NydeligFlott Tirsdag!
Klem fra Julie :-)

Irja sa...

tusen takk begge to :)
elin: 3etg ute og inne pusses opp for godt under 100 000..rubbel og bit :) enig i den rom for rom greia! i begynnelsen her så måtte vi male så mange strøk at mens et rom tørket til neste, begynte vi på neste rom...og holdt på med 4rom samtidig...det var slitsomt å jobbe og jobbe men ikke et rom ble ferdig!! men måtte gjøre det meste utav sommerferien...etter det har vi tatt rom for rom og det er veldig mye mer givende!! tvi tvi til dere!!!
julie: takk takk!! det går ikke å vinne en sånn utfordring med så mange dyktige deltager, men er en fin måte å få vist seg til folk man ellers ikke når :)

My Dream sa...

så fine bilder av masse kreative, flotte ting... :)
vi er og i oppussingsfasen... og midt i fasen greide jeg å bli gravid... så det nykjøpte huset, ble plutselig for lite... :/ så da er vi jaggu utbyggere og... på stramt budsjett... følger gjerne bloggen din videre, så kan vi dele på tips. :)

Ha en fin kveld da :)

Klems Diana.

Lynetmor sa...

Hei, synes kjøkkenet deres er kjempe fint :-)

I Det Lille Grå Huset sa...

Stilig kjøkken :)
Lykke til!
Klem Line

Irja sa...

Diana: tusen takk, så koselig!
og den følelsen kjenner jeg!! bortsett fra at vi har stort nok hus..men når jeg ble gravid en mnd inn i opppussingen skiftet fokus seg og behovene ble anderledes..som større gang, større trapp med plass til rampe og litt andre forandringer!! det er utrolig hva man kan få til på stramt budsjett bare man tør tenke litt utenfor boxen, så stå på!!
lynetmor: tusen hjertelig takk :)
line: du er altid så snill :)

Frk Elton sa...

Kjempe stilig kjøkken :)
Liker oppussingsfilosofien din altså :)Den kreative trenger ikke tonn med penger for å utfolde seg ;)
Ny blogg for meg, fant deg gjennom nib og følger videre :)
Klem