onsdag 9. januar 2013

jeg trenger hjelp 2

Får fortsatt ikke lastet opp et eneste bilde!!
så hjelp!!
må jo være noe jeg kan gjøre for å få lastet opp nye bilder på bloggen...
i påvente av en trylleformel viser jeg gamle bilder for å forklare
den røde tråden med natur og drivved som går igjen gjennom huset :)

ute og inne :)

jeg klør veldig etter å vise at hele kjeller etg har fått maling og begynner ta form..
og vi har byttet ut badekaret og soverommet vårt tar form..
det siste er jeg mest stolt av,
da dette har vært nedprioritert hele tiden og endelig fikk jeg begynt på dette rommet :)



2 kommentarer:

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Ser at det er veldig mange som sliter med det samme ang. opplasting av bilder på bloggen. Noen har prøvd å skifte nettleser - til f.eks. Chrom eller Firefox - og det har vist hjulpet en del. Selv bruker jeg Firefox og har ikke (ennå) hatt dette problemet.
Lykke til!

Klem Marianne

My Dream sa...

ja... du må laste ned firefox. explorer har noe feil tydeligvis :(
da ordner d seg... dette skjedde meg for 2 uker siden... :(