torsdag 9. juni 2011

decoupage 001

decoupage fra "urtiden" :)
jeg kjøpte en rød cowboyhatt en jul for noen år siden, for 2år siden ble rommet mitt lilla og den passet ikke lengre på veggen...så da tok jeg tre-lim og filt og fikk den lilla og med en boa fra mine show dager har den blitt med inn på mitt nå større rom :) jeg viste ikke om decoupage før for 1år siden, så flirte litt når det gikk opp for meg at det er jo decoupage jo..og det gikk opp for meg nå som jeg styrer på rommet mitt! den ikke så gode pallesenga har blitt byttet ut med en gigantisk veldig god rammeseng og når jeg kommer i ordning kommer bilder :)

det gikk vist opp en ting til for meg...jeg har jo fortsatt mye lilla...på soverommet mitt og ute..det var der alt havnet når stua ble renska..jeg får helt kula av utfordringer..slenger meg gjerne på..men har helt jern-teppe..så når det var lilla som var utfordringen glemte jeg at jeg har jo hauer av lilla ting...og når det nå var uterom, så tenkte jeg mest på alt som ikke var klart og tok et veldig konsentrert bilde av en veldig liten del av terrassen...er det mulig????!!?