søndag 26. august 2012

gåsehuset- opppussing kjøkken.

Da  begynner det meste å falle på plass på kjøkkenet :)
fant barkrakker på finn i helga,det har jeg lett etter en stund!!

Stål-platene i sprutsona mangler lissom noe, men hva?

resirkuleringa er i full gang :)
ser du det ganle vaskevanns-fatet på toppen av kjøleskapet??
koselig plass til alle vaskemidlene :)
voksduken på kjøleskapet fant jeg på fargeriket i sommer..
kunne ikke funnet en som passer bedre inn!!
krakken fikk vi av forje hus-eier og den var laget av hans bestefar for hauer av år siden!
og klokken..den vant jeg for 1år siden og er liiike glad i den!!

4 kommentarer:

Mor Inger`s hus sa...

Du får ett kjempefint kjøkken. Stilfullt og reine linjer.

Her kommer du til å kose deg skikkelig :)

Klem Inger

mollie sa...

Hva har du gjort med kjøleskapsdøren?

I Det Lille Grå Huset sa...

Stiiiiilig kjøkken dere har laget:)
Ha en fin mandag! Klem Line

Irja sa...

tusen takk :)
inger: takk takk, stooor koser meg!!!
mollie: voksduk :) fester den med varme pistol lim..se gjerne tidligere ettiketter av kjøkkenet i gamle leiligheten, har gjort det endel ganger før :)
line: tuusen takk og beklager at jeg ikke svarte på sist kommentar..vært syk.. ha en fin kveld :) klem irja.