lørdag 9. februar 2013

gåsehuset- opppussing- gang 4


Jeg har kanskje sofa-arrest..men det har ikke snekkærn :)
han vasker, rydder, snekkrer og maler/beiser..
stakkars fyr!!
men han insisterer på å gjøre alt av planer ferdig så han kan kose seg med babyen når den kommer!
og jeg, jeg lager kjapp mat og ellers bare ligger og kniper igjen..
håper å kunne ta med meg et par små prosjekter oppi sofaen etterhvert..
men det er liksom ikke det viktigste akkurat nå!!
Dette er da en benk laget av noen rester og beiset med drivved-beis.
den skal stå i gangen når den har fått et strøk med lakk :)
om vinteren blir det ved i rommene og om sommeren blir det sko..
flinke snekkærn!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei hei! kjempefin blogg du har, å ser ut som du har en dyktig mann og:) Vil du dele tips om korleis benken er blitt laga? Den var berre nydeleg:):)

Irja sa...

hei!
du kom opp som anonym, så siden jeg ikke vet hvor jeg skal svare eller om du leser dette så skal jeg skrive forklaring på hvordan den er laget når den får et ferdig innlegg :) med en gang lakken er tørket og den er i bruk!