onsdag 13. juli 2011

barnelampe 4.1


før
under





til tørk!

Det er en fin grense mellom genial og gal...alle liker sikkert å se på seg selv som genial...men for min del tror jeg det løpet var kjørt når jeg sto og smørte inn en blå ballong med løve-krem og baby olje :) siden barnerommet fikk en fin borg så måtte jeg tenke på en ny barnelampe og siden jeg har hatt veldig lyst til å prøve meg på rom123`s trå-lampe(men ikke funnet opphenget til stua) og det var sånn oppheng på barnerommet..så begynte jeg altså i går kveld..vi skal bort noen dager og da kan den bare henge der og tørke :)

lærdom: *ikke bruk gigant-ballong, den blir veldig tung!
               *ha mer enn en søpplesekk under, det blir mye søl!
               *hvis du finner nøster på rull-bruk det eller bestikk noen til å 
                 rulle opp :) =mindre knot og søl.

Ingen kommentarer: