tirsdag 4. september 2012

gåsehuset- ting og tang 4

Da kan jeg endelig fortelle at jeg er gravid!!
har i 6uker vært utrolig dårlig, men nå har jeg det litt bedre!!
opppussingen har jo gått tregere enn håpet, men jeg prøver å henge med
når jeg har en bra time eller to!!
holder på med gjesterommet/ fremtidige barnerom..
synd jeg glemte ta før bilde..for hærre..orange tapet med gull oppned speider kløvver..
au da...grunnet to ganger og har nå malt 1strøk.

og jeg har grunnet 2 strøk i trappa..
kommer til å ta litt tid før snekkeren får byttet teppet..
men jeg orket ikke se på furu!!

6 kommentarer:

Mor Inger`s hus sa...

Gratulerer - blir stas :)

Klem

I Det Lille Grå Huset sa...

Gratulerer så mye:) håper formen tar seg fort opp igjen!
Ha en fin høstdag:)
Klem Line

Irja sa...

takk for gratulasjoner :)
og ja, håper formen blir bedre snart!! :)

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!

Så fint det blir hos dere:)
Mange kule løsninger:)

Nyt helgen!

Klem Linda:)

hobbyvimsa sa...

Gratulere med graviditeten,og godt å høre at du er på bedringens vei:)

Klem på klem

Irja sa...

tusen takk linda!!
vi får utfolde oss i hus :D
takk, ejo..formen var vist ikke helt bra...går veldig opp og ned her og 90% av dagen blir tilbringt på sofaen, noe som går meg totalt på nervene når jeg har et hus jeg vil kose meg med!!! men men, den tid kommer nok :)