lørdag 13. august 2011

stue 13.4

 

jepp, dette er fortsatt det ekte huet mitt som ingen ville ha..fra gjennbruk :)
og ja..folk som har vært innom siden det kom opp, har enten ledd veldig eller satt noe i halsen...men hei, jeg skapte debatt når jeg lakket det hvitt for 5mnd siden og satt det på soveroms veggen...jeg hadde vel ikke ventet noe mindre reaksjoner nå som det er gult og i stua :D
artig det og alle kan ha sin mening!! men jeg digger det, og jeg koser meg max med å kombinere 4 sterke farger med grått, sort og hvitt..det er en helt ny erfaring for meg og sånt liker vi og får energi av ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

KUUUULT hode!
Nå har vi to gule hoder begge i hus! ;)

Må si du er effektiv. Skjønner ikke hvor du får all den energien fra ;) Du har jo så mange prosjekter! Flink du er altså!

KLEM

Knutepunktet sa...

litt scary i tussmørket på kvelden!!! Men kult, absolutt!!!