onsdag 17. august 2011

kjøkken 14.1


spør aldrig om et barns mening hvis du ikke er forberedt på å utføre det!!!! nestegang spesifiserer jeg at jeg lurer på hva du synes-men det er ikke sikkert det blir sånn :)
jeg lurte på hva jeg skulle gjøre med re-sirkulerings kassa og fikk høre rosa..jeg ville hvit, men med rosa detaljer..så jeg satt igang å male hvitt...men da ble det steilings gitt!! ROOOOOOOOOOOOSAAAAAAAA, HEEELEEEE...fikk jeg høre da..så har jeg vært så lite smart og ikke spesifisere, så blir det ROOOOSAAA da...men..det blir hvite detaljer, der går grensa :p

3 kommentarer:

Lykkeliten sa...

Ja, sånn kan det gå!
Ungene er tøffe da, så dette blir et sprekt innslag hos deg.
Nå har jo du utrolig mange kreative ideer, så denne kassa tror jeg du kan leve med.

Blir spennende å se ferdig resultat, og du, den kaffen må vi snart ta oss tid til. Gleder meg til å treffe deg igjen. Vi fikk jo ikke snakket mye sammen sist, men inntrykket fra bloggen og treffet sier meg at du er en dame med mange kreative jern i ilden.

Klem Lykkeliten

Irja sa...

du, jeg tenkte fælt på deg i går...tenkte det var rart jeg ikke hadde hørt noe mer!! jeg har tid stortsett hele neste uke -fredagen :)
jada, jeg har planene klare for denne kassa og skal nok greie og leve med den :p jeg sier selv at jeg har kreativ adhd...det er ikke langt fra sannheten tror jeg :D
klem irja.

Knutepunktet sa...

Knall...da husker du iallefall å resikulere!!! Den synes i rommet den ;)