tirsdag 24. januar 2012

jepp 19

makan!!!
har hatt megler her i dag for å få litt tips og veiledning..
så jeg har brukt de siste dagene til å renske og "normalisere" her..
og alikevel utbrøt han at det var mye ting her!!
makan!!

dere ser ihvertfall forskjellen :)

men tror dere jeg kan leve sånn et par mnd??

jeg tror faktisk det :)

for det er gøy og jobbe mot et hus og pris-økning her betyr fortere drømmen :)
så nå har vi en plan..og jobber mot et annet mål enn før..men..
dette betyr jo litt mer normale innlegg på bloggen da..så det gjør kanskje ikke noe :D

2 kommentarer:

Jatte sa...

Superkult!

LIKER godt at du bruker de samme fargene på flere ting å setter sammen i grupper.. sånn som stolene og lysestakene!!

Ha en fin kveld,
Klem Jatte:)

Irja sa...

tusen takk :) glimrende tilbakemelding, det setter jeg pris på!!!
når en velger å jobbe med 4forskjellige sterke farger i tillegg til basis i sort og hvitt(og noe grått) så må det jo være en veldig klar rød trå :D
jeg toner veldig ned nå da, men nekter å male stolene mine!!!
ha en fin kveld!!
klem irja.