onsdag 7. desember 2011

nib utfordring- jul i vårt hjem.

Det er jul i heimen og det viser jeg jo gjerne :)

Jule-treet vårt...det er ikke helt ferdig og vi skal lage flere jule-kuler..men man ser ideen :)
ideen som er stjelt fra rom 123 :)

alle er pyntet til jul :)

god jul :)


fatet fra 1963, en gammel brodert duk, når jeg tenker etter har jeg ikke kjøpt noe nytt til jul...
vært en tur på gjennbruk, brukte vel rundt en 100lapp...ellers fineer og spray-maling :)
jeg blir selvsagt ikke ferdig med jule-pynting før dagen er her...så flere jule-innlegg kan ventes!!
og..holder på med lampe-skjermer til det rosa geviret i taket...og vi skal ha jule-verksted denne og neste søndag..
så innlegg på en snor :)
HO HO HO OG GOOOD JUL :)

2 kommentarer:

Linn Kjellemo sa...

Så artige juledekorasjoner dere har! :)litt utenom det vanlige :)jeg falt særlig for det nydelige adventsfatet ditt med de 4 lysa :)) kreativ og kjempeflink du, Irja :)

Bekka sa...

Hei :)
Titter innom de fine bidragene til NIBs juleutfordring og sanker inspirasjon og julestemning!
Så fine bilder du viser her!
Klem