fredag 2. desember 2011

ting og tang 40

fytti rakkern sin!!! er det mulig å ha så flaks???
jeg gikk inn på gjennbruk, hadde tekstiler i huet og gikk rett på disse!!
det sto 50,- på en av de og jeg tok 2 av 3 og gikk til kassa...neida..det var 50,- for alle 3 :)
seriøst jeg følte at jeg hadde stjelt når jeg gikk ut :D

åja, også har vi fått ny data i hus...plutselig hadde vi 309 trojanere på den gamle..
så vært uten data et par dager..men nå kan jeg du tro jeg har mye som skal ut!!
formen er bedre og i kveld har jeg virkelig gått bananas...typen truet med innleggelse...
det er første gang!!!

2 kommentarer:

Anette - Opalveien - sa...

Heldige du da!! :-) Jeg har også vært på leit etter et fint gevir. Fant et i en myr jeg, hihi. Så det blir masse skrubbearbeid før den eventuelt kan legges frem i stuen :-)

Irja sa...

jepp, storfornøyd!! nå er alle oppe og til hvert sitt bruk :) innlegg kommer på rad..endelig ;)
du hadde temlig flaks selv da!!! artig!!!